Header afbeelding
Medisch Centrum Zuid
Wijnand Zeeuwstraat 26-004 7462 DE
Rijssen

Klacht melden

Heeft u een klacht over de praktijk of over een van onze medewerkers, dan heeft u een aantal opties:

– Het best kunt u hierover een gesprek aanvragen met de betrokken medewerker. Op deze manier kunt u uw klacht het beste toelichten en kunnen eventuele misverstanden besproken worden.

– Als alternatief kunt u een klachtenformulier invullen. U kunt dit formulier hieronder digitaal invullen.  Doet u dit liever op papier dan kunt u bij ons in de praktijk een klachtenformulier ophalen, thuis invullen en weer inleveren. Wij nemen daarna telefonisch of schriftelijk contact met u op.

– Komt u er met ons niet uit dan kunt u een klacht indienen bij SKGE. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van de SKGE, klachtenformulier SKGE

– Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt een afspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is binden.

Meer informatie vindt u op www.skge.nl

Als u nog vragen heeft aan SKGE, kunt u bellen naar 088 0229100

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord